bluuää!

Hola!

Jag håller på att döööö! hare sovit för länge idag, gick och la mig klockan halv åtta igår och sov till sju i morse. fy bubblan vad jag känner mig slut nu alltså !

Det var en skön dag i skolan i alla fall, slutade klockan tio över tolv så det var prima skinka det ! =)
hmm.. vad mer? jo i helgen hade jag ett litet chillkrök hos mig ! det spårade ut totalt, vi blev helt crazy och gjorde bort oss rätt mycket, men men jag garvar bara åt allt som skedde, så farligt var det inte.. höhöm för att jag inte gjorde såå hemska grejer direkt (A) hah!

Jag och lollo var och gymmade igår, skit skönt, ska nog gymma i morgon också, ska försöka med fyra gången i veckan.
har träningsverk i bröstmusklerna nu, skit kul, men det är sådant man får ta ^^

Zlatana my bitch is home <3 ^^ det var roligt att se henne igen.

Nåväl nu kommer en liten  bild som kanske inte alla uppsakttar. XD


Jag sa ju att det spårade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0