Onsdag= skola i morgon !

Hej hallå !

Jag vet, har varit super duper dålig på att uppdatera lite.

Ikväll så ska jag till maja och plugga spanka, måste ju få G åt minstonde för att klara kursen ! sjukt jobbigt.
Och så är det ju skola i morgon, ser fram emot det men ändå inte, kommer ju vara något trött, la mig fem i morse satt jag ahr inte direkt vänt om på dygnen (a)
nåja sånt är livet ibland.

igår färgade jag håret, det blev lite jämnare i färgen nu men fortfarande slingat om man säger så. höhö så blir det när man går från black to--- jaa asså vad ska man säga att jag har haft för hårfärger? orange, rött, glut blont, lila? ja alla möjliga färger blev det, men nu är det bättre !

Mitt sommarlov har hur som helst varit jävligt bra ! kom fram till att det har varit bäst på många sätt och vis ^^
träffat massa nya människor, speciellt massa heta killar ! dregel på dom haha (a)

nej nu får ni lite bilder.

Köpte en färgning utan ammoniak, den varken kliade i skallen eller luktade starkt, tvärtom den luktade blommor !
Fick världens största balsam med den så den va bra i guess?


Jag var lite estetisk också idag (a) hihih den blev najs !

Vi hörs
 PEACE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0