in thA School!!

HEJ HALLLLLLLLLLå


jag verkligen haaaaaaaaaaaaaatar måndagar av alla dagar!
det är så jävla surt att behöva sitta här i skolan i fucking TVÅ OCH EN HALV TIMME för att ha pedagogiska ledarskapen som man bara ska se schindlers lidst på och sedan gå hem tjugo i fem -.- sååå KUL! har redan sett filmen många ggr, men men, jag vill intew skolka nu när jag vart och pratar med henne och sagt att jag ska komma.

nåå nåå vads skall  man gö?

över till det andra.
i fredags så var jag på fest, det var väl helt okej den festen :) träffade lite vänner och så, trevligt trevligt.
i lördags slaggade jag hos maja baja och hade de myys, perfekt nör man är bakis, äta tacos och bara chilla!
Söndagen gick ut på att vakna elva, dra ner på julmarknaden med mamma, titta på hipp hipp hora, Carolina kom
och jag var barnvakt, ska vara de till i morgon.
fick inte sova så bra heller, men det gör inget, det är ju inte alltid man har en liten sötkorv hos sig!


tjohoo det är bra en halvtimme till vi börjar nu ^^
änligen WUAAAAH

ha det bra allesammans!!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0