Rykte!

HEj hallå!

Vet ni vad, jag har hört ett rykte från en jag känner som känner en som är kompis med Kenza. juste och ryktet säger att kenza i själva verket är ganska korkad?

hmm hmm? nu blev det lite konstigt här!

Själv tycker jag att hon verkar vara en smart och väldigt go tjej men det är ju mina egna åsikter, vem vet ryktet kanske stämmer!? :O


I guess i´ll never know.
anywhooo

Idag så har jag gymmat i två timmar! det var uuuunderbart, och cyklade i 40 minuter! rekord, minns en gång i tiden när jag knappt pallade tio.  känner att jag blivigt jävligt mkt starkare i benen faktiskt, har alltid runt 7-10 i styrka när jag cyklar nu för tiden ^^

Buddhist prov i morgon så i have to studdy nu !

Ha det bra alla goa och glada

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

http://ommaja.blogg.se/2009/december/fuck-liv-silvennoinen.html



(eftersom du ändå aldrig kollar in där kan jag lika gärna direkt länka!haha)

2009-12-20 @ 00:21:19
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0