Smile for a while

Föresten!

Gissa vad?

JAg satt och tittade på vår teater vi spelade in i sexan "Linus" hette den, fyfan vad ALLA sög på att agera, inte för att vara elaka men alla låter hur fula ut som helst och herregud så alla såg ut! HAHAHA!

Inklusive mig, jag var värst av alla! min röst var pipig och fuuuuuuuuul , herregud alltså, snacka om att man har kommit in i målbrottet nu då!

det var riktigt pinsamt att kolla men ändå roligt, jag skrattar alltid soom mest i slutet när jag gör bort mig och bugar helt själv så jävla typiskt ,mig XD

PEACE


Kommentarer
Postat av: elin

va jag ful :'( ? snyft

hahhaha nej men fattar va du menar, fett kul vill också se den

skicka till mig :D!! o kom på fredag!

2009-12-09 @ 21:28:34
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0