Tvättis.

Hej halloj!

Jag Får ångest när jag inte gymmar -.- igår så var ju Carolina här och jag var barnvakt åt henne hela kvällen så kunde inte gymma då, idag har jag tvättis från sex till tio och dhw börjar kl nio och det får jag bara inte missa så där brast träningen idag igen! nåja får väl göra det i morgon, annars är ju tordagen garanterad som alla torsdagar!:)

Annars då så har jag och lovisa suttit kvar i skolan och nästan gjort klart en hel labbrapport, så det känns bra.
tog mig en härlig och underbar sovmorgon i morse som vanligt! jag är så korkad som skippar lektioner för att göra det men jag är så trött!

Min energi att gå upp för att spendera timmar i skolan är inte så hög. Skolan för det andra är ju helt sämst med tanke på alla jävla håltimmar vi har dagarna långa och i stället få sluta hur jävla sent som helst! jag är så jävla less på det!!

Usch fy blä!

Jag kan faktiskt inte förstå hur folk orkar med att plugga hela sina liv, jag smartungen har ju valt sam som gör att jag måste det -.- men men framtiden är allt och jag ska plugga vidare så småning om för att få en bra kariär!

Nej nu måste jag ner i tvättis igen ha det rba


I remember that week so well :P
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0