Bättre sent än aldrig.

Hej alla goa och glada!

Nu har jag äntligen kommit hem från Finland, eller ja, kom hem på onsdagen förra veckan men ändå.

Har haft det rå tråkigt dem två första veckorna i finland, sista veckan var jäkligt skön faktiskt men man längtade hem som faren ändå.

Nåväl nu är man hemma i alla fall, träffade Elin och sarre en timma typ på onsdagen när jag kom till tumba, sen åkte jag och mamma vidare till pappas grav i lilla dalen och satte dit en blomma, var sjukt länge sedan jag var där.
Väl hemma i Norrtälje pressade jag datan tills jag bestämde mig för att pallra mig till maja.

Där drack vi lite och hade det mys, drack dock bara en long drink och två lapin kulta men det dög, söp ändå på torsdagen istälklet (A) haha mycket drickande nu för tiden har jag märkt.


Lite vatten pipa blev det också hos majss        En dyngrak zäta? nej då ba flum xD

 
                                                  Alla var visst lite freakade förutom jag (a)


 



Lär nog ladda upp lite pics från finnelandet också men det får bli någon gång i framtiden ;D

Ha det bra
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Maja

asså fina bilder ;)



haha och den sista ser bara sjuk ut XD <3

2009-07-31 @ 19:49:35
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: s

SKRIVER DU ALDRIG ELLER? x'D

2009-08-10 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0