Dagen efter midsommar

...när fredagen är slut och du ska gå ut är det glassiiiiiigt!

ja det är lördag idag och jag, maja matilda har precis svullat i oss pizza :P as gott!

ikväll ska det blir myspys med flickorna med kortspel och ba va den bakis man ska vara idag, fast dock är jag inte bakis för vart inte ens full igår, var en helt chill dag igår fan.

just nu är jag jävligt röksugen! vill ha egna cigg hatar att tigga från andra verkligen men vad ska man göra när man inte har några.
snart är det finland också kmr nog bli as nöjs, bort i tre veckor längtar! vill ba bort  och va ifred men kmr skana alla som en "MÄNNISKA" elin vet vad de ska stå där egentligen men men xD

nu ska jag kila, bildr kmr nog seare.


peace!


Kommentarer
Postat av: Maja

jag tror alla vet vad de ska stå där :) MAJA! jag vet att du kommer sakna mig mest :) <3

2009-06-22 @ 20:45:08
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0