En lektion från skolavslutning!

Hej hallå!

Nu är det såhär va att det är onsdag vilket innebär att skolan börjar klockan ett för mig och då ska vi möta marlene för någonting? sen är det svenska och sen slutar vi för dagen!

Men då kommer det bästa nu, SKOLAN SLUTAR PÅ TORSDAG!
HALELUJAAAH!   Kan ni förstå hur underbart det är eller?!? haha klart ni kan.

Jag är lite överspelt bara för jag längtar mer än massor!

Finland och stranden

Båten och öh... Fylla?

Åland och knäppa brudar ! :P

Haha fulla bejbs!

Så jävla najs bild! =)

Kommentarer
Postat av: Maja

uah va ful jag va som blond asså XD

häärlig bild asså ;) <3

2009-06-10 @ 11:34:43
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0