Home again!

Nu har jag då vart i skolan! har gjort min lilla redovisning på kalla kriget och det gick väl snabbt och bra!

Har fått reda på att jag får :
Ig i spanska
G i geografi
Vg i Historia
G i Samhäll.
Jaa det var de resultaterna jag fick reda på idag

lär få ig på svenska och naturkunskap om jag inte blir redo med min rapport snart!

Måste skriva på geo rapporten också, fan  det är lite kvar asså.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik vill verkligen ha the sims 3! verkar as kul, vill lana någon dag också :D

PÅ söndag åker jag vidare till getryggen sen kmr jag ha fullt upp hela lovet, finland i tre veckor så det ser jag fram emot, love it!

Slutade runt två idag men stod ute med André och pratade till typ fyra, det var kul kul ;) ska nog bli bra i klassen till tvåan hoppas jag, det måste det i alla fall! :)

vi hörs!

PEACE!

I miss the first snow .... NOOOOOOOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0