Måndag och arbeten!

Hallå alla glada måndagsbarn!

Vet ni vad, jag har tamejfan sovit i 14 timmar nu, gick och ja mig klockan åtta igår kväll och somna vid kvart i nio och vaknade klockan tio idag! hur skönt som helst ^^

I lördags var jag och Marika på Elins födeledagsfest dåra, det var hur jäkla kul som helst!
hände massvis med rioliga saker, jagande, letande, strulande för en del osv osv :P

Haha! Älskar sugmärket elin fick (A) über fint! :)

Nåväl idag ska jag jobba på som in i helvete med mina läxor men först ska jag käka frulle, klockan är ju trotts allt halv tolv nu, nej här kmr lite bilder.

Det blev lite strul med drickan och sånt men efter att ha åkt land och rike runt köpta jag en liter absolut vodka iaf ^^^
kebbsi

Födelsedagsbarnet

Haha marika påbörjade festandet lite

Sarre och Veli börja dricka lite

Säm söt va där, folket kom senare

Grattis fyllo!:) <3

Daniela och co i bakgrunden som man inte ser så bra :P
Vid det här laget hade folk börjat komma

Hahaah Jag tog inte detta fótot, måste ha vart marre när hon sprang omkring med den :P

Dace baby dance!  Daniela hade en fiiiin tröja på sig ^^
Kul att det kom mycket mer människor men inga bilder på dem -.- nåväl jag hade fullt upp som sagt så jag hade inte tid att foto och hålla på.
Ha en bra mpndag
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Maja

de är tokio hotels tröja va? från H&Ms kampanj(stavning) mot aids? :P

2009-06-08 @ 13:40:02
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Livan

jajemsnan! ;D

2009-06-08 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0