Midsommar

Hej alla goa och glada!

Igår tog jag mig i ärslet efter en hel dag av bakfulla och satte mig på bussen hem!

Var så jävla bakis igår att jag höll på dö när jag gick till elin :P vinglade seriöst hem till henne, kände mig fortfarande påverkad när jag vaknade.

hade det verkligen en riktigt jävla najs vecka! mycket puss kyss och smek dock har jag jävligt ont i ena mitt bröst -.-
tror att någon BET MIG.

nåja nåja hahaha idag ska jag till maja hägglund och ha det trevligt. är dock inte förberädd på ett jävla skit så jag får se lite hur det blir. har ingen dricka inga cigg jaa det nödvändigaste vill säga .... :( så jävla tragiskt. men men

Uppdaterar mer sen puss på er och ha en jävla bra midsommar puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0