Skolavslutningen!

TJubba hubba!
nu har jag haft min skolavslutning och det var helt najs! ^^ fikade lite och tog vår sista cigg på bänken för den här terminen sen rörde jag och elin oss hem.

Hon vill ha med mig på bio i morgon för att se skräckfilm, men jag ahr inge pengar,. så hon erbjöd sig att bjuda!? jag får se hur jag gör faktiskt.

PÅ lördag ska jag till gillis och ha sleepover praty XD haha! nej men ska slagga där tror jag ^^ ska bli kul hahah! elin ska med också hoppas jag!

HAaha sen blire getis och ja faderullan lej shuttan bluttan blää.
kommer ha en bra början på sommarlovet iaf, sen äre midsommar då blire maja! :)

Ha en bra dag för det ska jag ha, parken nästa!


omg gammal bild från nian :P

het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0