Tisdag och hemma igen.

Hej gott folk!

Jag vet att jag har varit jävligt dålig på att uppdatera dem två senaste veckorna men har ju inte suttit någonting vid datan sen sommarlovet började typ :P

Jag har verkligen haft det fullt upp hela tiden och pendlat fram och tillbaka till massa random ställen, men roligt har det varit i alla fall.

I fredags var jag onykter, hände en hel del grejer, slog i huvudet, hade en lätt hjärnskakning dagen efter, mådde illa och va yr, kommer ihåg sm'ällen mot asfalten, aj vad ont det måste ha gjort om jag varit nykter.

Var på getryggen förra veckan i tisdags till torsdagen, var hur jävla underbart som helst ! badade och solade och brände mig så är inte så tagg på sol men det är ändå skönt att den är framme^^

nej gud så mycket som har hänt men orkar inte dra upp allt på en och samma gång, har köpt en Iphone också! den ni ;)


Höööö hööö :P dock ären engelsk så jag kan inte skriva åäö men de kan fixa sig om jag vill :p

Aja ska käka nu ha en bra sommardag

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0