Torsdag!

Hej hallå!

Idag blev jag lyckligtvis klar med trycket på tröjjan på bilden, sen har dagen bara följt på att jag har gjort tre prov på rad!

Först spanska nationella.
Matteprov kap 6.
Samhällskunskap EU.

Nåväl nu är i alla fall det avklarat!

Måste ta och tacka MArika som är en stor räddare i nöden TACK TACK TACK!!!!!!!!!

Från och med idag börjar mitt nya liv, ska nämnligen äta perfekt så att jag går ner i vikt! men de lär bli svårt med allt drickande... men men det är sånt man får ta om man dricker!


I morgon är det prov igen och redovisning! hoppas verkligen det kommer att gå bra! sen är det lördag och då blir det röj!
^^
Nååniiii

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0