Två Dagar Kvar!

Hej hallå!

Kan ni fatta att det bara är i morgon och sen skjuter det iväg! man är inte en tragisk liten etta längre!

Idag kommer jag börja med temat, har inte tid att kila iväg till skolan just nu faktiskt.
Jag har föresten tagit ut mina töjningar! så hålen är lite smått stora men det skiter jag i för på skolavslutningen ska jag tamejfan ha vanliga örhängen, det var liksom över ett halvår sen jag gjorde dem.. hmm.. 9 månader fan! xP

Äsch vafan dom åker väl på någon gång till vintern igen säkert ? XD har ju en tendens att ändra lite sisådär va.
Nej vet ni vad jag ska faktiskt ta och börja lite på min Geo rapport!
Juste! jag flagnar som fan på axeln och det är skit irri! fan har gått omkring här hemma med denna nedkylnings grejen men det brändes i tre dagar.

Nåväl sånt får man ta
HA det bra
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0