17 år

Tjusan alla tjusiga fredagsbarn ;D

Igår bloggade jag inte men så kan det gå när man har fullt upp med att luffa och skojja hemma hos zäta och sedan återgå till ett hem fyllt med råplugg eftersom jag hade prov i morse.
 
har äntligen gjort klart alla prov som jag har haft som rester, kännns lovley! har precis tagit värsta powernapen! as skönt sov i 25 minuter och är helt utvilad :O hahah är nästan hyper nu XD HAHAHAH men de är jag ju alltid, men aja (A)

Ikväll kanske det bli fiesta hos en fin fin tjej, men vet inte hur det bli ännu?
ett ciggpaket ligger hos maja och väntar på mig, känns bra att ha i helgen om man blir sugen, just nu är jag inte det för fem öre!? känns supert det med :)

Slutade ovalnligt tidigt idag, halv tre, va nere på sjukan med malin för att intevjuva lite om företag/ servivce så det blev klart på en halv timme, MVG på vårat hoppas jag ;D

Nåväl avslutar mitt  fredagsinlägg med en grymt gryyyyyymt underbar låt
ALLA LYSSNA! :D


Kommentarer
Postat av: zäta

ÅHH jag vill också powernapa! men det går aldrig någe bra för mig! XD

2009-05-15 @ 17:12:50
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0