Dags att sova?

Hej alla glada!

Klockan är strax innan elva och jag har pluggat lite på matten som vi ska ha prov på i morgon.
Känns surt att ha nationella i engelska men det kommer att gå galant :)

Idag så gick jag och mamma ut vid åtta tiden och gick upp mot LV3 och gick ut i en skog, vi gick värsta rundan i snabbt tempo och jag joggade.
DET VAR HUS SKÖNT SOM HELST!
Var ute i 90 minuter.
känner verkligen att det är på tiden att börja träna igen. har blivigt för mkt alkohol och cigg och för lite motion!

En av anledningarna till mitt nuvarande kassa självförtroende såklart...
MEN DET SKA BLI ÄNDRING PÅ DET! =D

Nåväl nu är det dags för lite sömn

God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0