Distans Måndag

Tjenis på er!
Idag har jag distansdag och det känns underbart! har vart och fiskat med mor min och vi fick en gädda, sen åkte vi hem för de va kallt och blåste xP

Sitter och gör olagliga saker just nu (A) men jag var desperat. sen gör jag läxor också!
Men men i morgon är det skola och jag ska slagga hos maja för att hon är en jäkel på att få upp mig ur sängen och det behövs verkligen på onsdagar, dock kanske jag är sur och tjurig hela dagen men det är sånt man får ta (A) hihihi det öär ju matte nationella så jag behöver verkligen en puscher XD

På söndag skavi brudar vara riktiga geeks och sitta och gibba! vi ska lana the sims och dricka jolt cola och äta donken! som riktiga nördar, i nio timmar ska vi pressa datan! fatta jobbigt XD hahah men kul också, man måste ju testa liksom :P
nåväl nu får jag fortsätta lite med läxorna.
thats me
Ha en nedrans dunder dag! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0