Fredag och fest i parken!

Hallå alla glada schteeekare!
antar att alla har stekt idag utom jag eftersom jag har vart i parken och lekt hela dagen!
Det va faktiskt väldigt roligt må jag säga, tror det kommer bli bra i slutändan i alla fall! inga tårar här inte.

Okej vi som va i grupp RÖD ägde äggen ur alla andra ändå kom vi trea!? nåväl jag är en bra loser, men herregud vad rolig jag var när jag ställde mig upp och inte hade lyssnat på zäta när hon säger, ingen får bvestämma färg jag bara ger och det försyt jag gör när jag kommer upp lite segare än alla andra så ber jag om en röd XD HAHAH (a) jag är bara FÖÖÖÖÖR skön asså! tog åt mig alla applåder där asså! =) men det är så vi gör det här i stockholm, två låtar på en dag om det är brottom liksom!

Parken ikväll då då, är festival och jag ska möta upp massa polare som ska kröka^^ ska kanske ta med mig vattenpipan dit och sitta och njuta, annars ska jag försöka få ut cigg ^^

I loved you first....

Samson låten är fin

God natt på er PEACE

Asså så jävla underbart skön låt! :)  LYSSNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0