Hej hoj! Lördag

Hej alla luffers!

Igår var det fredag och det var en hyffsat najs dag i skolan!
Drog hem till margot efter skolan för att fira hennes mor och morfars födelsedagar, det blev god mat OCH efterätt! ^^man kan väl säga att jag var i sjunde himlen när jag åt maten dåra(a) dom lagar alltid så god mat! o.O

Men men senare drog jag maja och zäta till moi och fixade lite innan vi skulle till Lovisa, Marika kom också till mig en stumnd senare, vi drog upp till wille och träffa anton och dom sen cykla vi ner till stan där vi stannade för att köpa cigg och fixa en extra cykel, Jag zäta och maja fick stjuss till lollo av Hamen (tackar <3) en ängel där ^^

Hos lovisa var redan Linnea och Hanna så vi började festa och drack och dansa det var skojj,
En människa (blond med persikofärgad klänning)  var hur full som helst och bet mig i fejjan(???!!!!) wtf :P

Nåväl det var hur kul som helstr och vara nykter bland en massa fullisar ?!
Hahah
Nåväl här är lite pix från antons kamera,

Fan vilket långt inlägg det blev då (A)


snuggosarusch smokers ! xd
MAjs and Linnea wille stylehaha får jag? XD

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAH! på ena bilden ser de ut som jag precis nypit xlatana i arslet eller nptt! HAhahah, vilka bilder asså ;ohaha

2009-05-09 @ 13:46:28
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0