Hemma och glad!

Tjenix!
Jag kom mig som sagt till skolan idag, det va hemskt att göra provet i spankan men matteprovet kändes bra faktiskt!

Det spelade inte så stor roll att jag missade bilden i morse eftersom jag ändå gick dit och  jobbade lite innan jag hade matteprovet, senare när jag skulle hem gick jag med Jonte till stationen och där mötte vi simon..

Knäppa pojkar kan man säga, but i like them anyway! Axel och hans brud mötte vi där också så vi stod och snacka och jiddra på om allt mellan himmel och jord. jag luktar tydligen som någon Mailn?? O.O

Nååväl i morgon blir det förmodligen krök i parken, hoppas jag orkar bara för fredagar suger! fast vi ska dock bara ha en chill dag i morgon ju så de är nöjjs!

Simma lugnt nu alla pundare PEACE!


Den här låten är party och sommar och ett måste att lyssna på!!! FATTAR NI? ;)

Kommentarer
Postat av: Marika it is

och vem fick dig att pressa den(A) Höhöhö nej men det är grymm;)

2009-05-28 @ 19:52:46
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0