Jag är dålig!

Okej, jag kan faktiskt inte rå för att det kändes helt värdelöst att sitta kvar i skolan för att ha spanska så jag drog hem, har vart så himla trött idag!

Sitter och lyssnar på Islands bidrag i eurovision... så jävla bra!

Ska faktiskt vara duktig nu bara för att jag skippa spanskan och göra lite läxor här hemma istället, ska nu börja med samhäll, annars blir väl göran rasande i morgon! (a)

Åker förmodligen till ghettot i morogn, har vart över en månad sedan jag var där nu, ska bli najs! ;)
Matteprov kap 5 i morgon för min del så sen är jag klar med hela skiten! ap skönt, gillar tanken på att det är tio skoldagar kvar! för nu räknar jag faktiskt med den där fucking kuldagen som blev halvt skoldag aktig iaf -.-

dumma lärare! ni elever är dock jättebra som fixar detta! big plus to you guys ;)

Nej fan nu fäller jag snart en tår för mitt vackra vackra hår!
Hahah det rimma, fan vad jag e grym XD det bara kommer av sig själv (A) hahah nej men ah, ha det en bra tisdag så ses vi

Bye!

Take me away he he heey!
Melody club is the bajs!

Kommentarer
Postat av: zäta

hoppas du har de så roligt i tumisch gumms <333

love you massor massor massor även när du drar i min hästsvans och slår mig som en galning XD <333

2009-05-19 @ 16:13:57
URL: http://zlajs.blogg.se/
Postat av: Livaaaaaaan

hahah jag älskar dig! :D <3

2009-05-19 @ 16:35:19
URL: http://livan.blogg.se/
Postat av: danielak

åh ska du komma till tumba, nice nice.. :D



det är bättre om du svarar i andras bloggar, man brukar inte gå kolla efter svar i kommentarerna.. ;)



:D kanske kan träffas när du ändå är här. :)

2009-05-19 @ 19:47:45
URL: http://daniielak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0