Lördags morgon (för mig i alla fall)


 HEj hallå!
Hur står det till med folket? äsch varför frågar jag ens? XD vill inte ha något svar i alla fall ju!
Nej ! för jag vill bara skriva om min dag jag hade igår xD HAHAH to bad suckers.

Aja, igår efter skolan så var jag tvungen att vänta ända till NIO för att få ut cigg!!! nåväl när jag sedan fick det drog vi ner till socitetsparken och mötte upp lite folk, satte oss på en filt och lyssnade på musiken från festivalen och kollae på massa fyllon (hanna, michis?) XD haha dem var nog fullast.

Kvällen slutade vid halv ett för mig men jag var uppe till halv två för jag har hållt på med olagliga saker som jag inte ska nämna (A)

Nåvääl hör av mig senare igen för nu blir det frulle, håller på dö av svält !
 PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0