Matte-nationella i morgon!

Tjo alla glada ;D

sitter här hemma hos maja nu i deras matsal och "pluggar" eller tjaa jag ska väl brja snart men kände att ett inlägg skulle sitta fint.

försov mig idag :O hahah är inte det konstigt? det brukar liksom vara på onsdagar och då menar jag VARJE onsdag försover jag mig, en av anledningarna till att jag ska sova hemma hos maja idag så jag orkar upp till provet i morgon.

scheisse vad svprt det är att skriva på denna dator, hatar bärbara datorer-.-
men men nu ska jag väl ta och plugga, fast föresten längtar till somaren när vi ska ut till åland och kampa och festa! hhahah matilda är nog lite smått sur för att majas mor verkar vilja att vi ska festa xD hahah nåväl detta kr sluta bra ;D

ha en skiiiit bra dag va ;D pöss!


None

Höhö såhär såg min header ut för två år sedan xD loool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0