Natten till söndag!

Tjobba alla glada!
Jag är jätteglad just nu!
har fått sällskap hem med två fulla bröder, anton och filip var ju inte nyktra :P
hahha va lite kul faktiskt, skulle med dem till statoil men dissa (A) haha lite besvikna blev dem nog ((=

Jag har vart konstig hela dagen, lite smått fuckt up och lite dampig, blev AP glad när jag fick mina cigg! fyfan vad dem satt bra såhär slutet på kvällen eller ja natten..

Har vart hos maja och kollat på melodifestivalen TYCKTE INTE OM DEN LÅTEN SOM VANN! dock vare ju bra att de va ett nordland men ändå, ville så hemskt gärna att island skulle vinna!

nu sitter jag här i mitt rum och  nördar mig med marika, lirar tic a tack poker på msn XP hur kul som helst :D

haha ska väl sova senare, men känner mig inte trött XP måste hålla mig vaken för blev hotad av Filip :P hahah! fast de var mer ett skämt men man vill ju va på den säkra sidan (a)

HAHA!

Haha ja fulla människor säge jag ba!

God natt på er små ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0