Onsdags morgon!

HEj alla, sitter nu här och skriver lits snabbt innan jag ska börja fixa mig för att dra till skolan, kmr komma lagom till mitt matteprov men de känns surt att göra det för jag e inte så jätte förberedd men skit samma!

Juste va och fiska igår med mamma anton och wille, det var första gången för honom typ och han fick typ 10 fiskar xD jag fick typ 12 (A) va hur kul som helst! speciellt när anton blev helt hyper när de nappa och så fick han bara små jäkla aborrar på tyå fyra centimeter! haha under hela tre timmar vi va där fick han ba tre fiskar! TORSK så de heter duga där va ;)

Idag åker jag senare till Tumba, lär väl va där till typ sju eller nåt i den stilen,.
Kanske inte uppdaterar något under helgen så ni får inte bli allt för besvikna, för ni vet ju att ni älskar att läsa min blogg XD HAHAH I WISCH (stavning (a) ) HAHAHAH! :P

Juste, MAJA ÄR INTE I SKOLAN IDAG!! :O inte jag heller just nu då men wtf vad har det tagit åt kvinnan! XD hahah
puss norrtanbor vi ses på tisdag!

Aja peace out !

Kommentarer
Postat av: Maja

skoltrött (A)

2009-05-20 @ 16:25:50
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: agniz

fin blogg

2009-05-24 @ 21:09:17
URL: http://mysizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0