SÖndags morgon = svull och tv

Tjosan i Trosan hur är det med alla glada bakis människor idag då? ;D

Med mig är det hyffsat bra, sitter här i pyjamas och har inte riktigt vaknat till ännu, sitter och diskuterar med maja om jag ska med dem till donken senare för att hon och lovisa vill äta lunch(!!??) hel sjuka människor XP donken är inge lunchmat ju.
Men men det spelar ingen roll får se hur jag gör sen ^^

Igår var det grillning hos lovisa (dock bara maja och lollo som gjorde det xP)
och några drack och sånt^^ Lovisa klädde ut sig till Dragqueen och jag under namnet MISS SILVERSTAR! XD
en urtjusig diva


Bild kommer!Michaela, felix, marika, maja och zäta var där ett tag, det var bara jag och maja som stannade till två tiden,
Fan vad mycket skratt och mobbning det skedde igår, nej fan det va höjdpunkten när någon nämnde en mr Anonym och tre blickar drogs till en Mrs Lovisa XD hahah nej fan det va värt att palla mig till henne i alla fall igår faktiskt, trotts dampen jag hade innan men sen fick jag nikotin och då blev allt bra!

nu sitter jag och äter frukost!
min urfina frulle med en knäckebrödsmacka med ost paprika och skinka, nu skurna annanas bitar och ett ägg, det ni!
mumms!


HA en fortsatt trevlig söndag mina små stalkers! kanske skriver senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0