TISDAGS PMS OFFER!

Ber om ursäkt till ALLA som har drabbats idag på grund av mig, för att jag inte gått till skolan osv.

Hatar mig själv för att jag inte går till skolan, hatar skolan så jag inte vill gå -.- jävla skit!
Snacka om att jag behöver coola ner mig lite nu !

Missar ett spanska prov jihaa! wohoo vad glad jag blir! har inte sovit något under natten, 'är som en överbeskydande jävel som vill att carro ska sova som en gudinna -.- nej i morgon måste jag ta mig till skolan i alla fall ! hoppas då jävlar att jag får sömn!
I need it..

Snart snart snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart är det lov! nej nu äre ut och röka som gäller för mig, innan jag totalt freakar ur, än en gång SORRY!!

p¨
The evil bitch has taken over,
And i hate her !
Please save me from the girl i´we become

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0