Tjohej!

Klockan är tio i ett! följde med zäta och maja bara utanför huset för att säga hej då (och ta en cigg (A) )
sen så blev det så att zäta  och jag satt uter på en bänk och pratade i två timmar fast hon skulle va hemme tilkl typ elva XD

Ja det är sånt som händer ibland när känslorna väller över!
Men Jag älskar dig väldigt mycket och finns ALLTID som du redan vet, här för dig!

Tack maja (som för övrigt är en as bra brud att hålla tider!) hahah lite komiskt när du kom, och zäta för en as bra söndag! har haft as trevligt, även om jag va lite smått dampig där vid fem och hade ihjäl mitt tangentbord så har det varit skojj!
Mer lan för våran del kommer det garanterat att bli!

Älskar er <33

Ska väl gå och lägga mig nu kanske, ska ju med mor in till sthlm i morgon (idag?) och shoppa, ska bli mysigt :)

GOd natt på er!

haha!höhö
två år gammla bilder men WHAT EVAH! HAha  "Skrattar ut högt" XD

Kommentarer
Postat av: zäta

hehe måste lätt göras om!!! :D kanske i sommar när vi kan vara uppe hela natten!!!! XD

men tack för allt gumman du är verkligen guld värd <33333333333333333333333333333333

2009-05-18 @ 12:36:37
URL: http://zlajs.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag är ju bäst på att passa tider, kommer exakt liksom ;)man vill inte vara fr tidigt och inte för sen :p haha <3

2009-05-19 @ 16:03:30
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0