Två prov

Hej alla!

Nu har jag precis kommit hem efter en kort dag i skolan, började klockan kvart i nio med nationella prov som höll på till halv tolv, sen klockan ett var det dags för matte prov.
Gick väl okej tror jag.

Nu ska jag bara chilla någon timma sen är det väl dags för lite plugg igen,
Har nog bestämt mig att jag ska till tumba i helgen, TROR JAG är tveksam ändå, hoppas på fions väder så vi kan gå ut och ha den där picknicken som det talats så mycket om.

Nåväl nu äter jag lite mellis,
En knäckebröds macka med ost, paprika och skinka.
Min exlusiva mellis ; )
Hyur gött som helst!

Och som grädden på moset lite vatten i en flaska XD HAHA!

Är inte direkt som dom stora bloggarna och ordnar upp feta bilden på värsta värsting middagen och jag vet inte allt vad dom gör för att visa något skräp som ändå ska ner i magen så detta är min inte så jätte fina bild på min macka XD
ENJOY!

Kommentarer
Postat av: danielak

äh din bild var ju sååå mkt bättre bild än en super redigerad bild på .. som du sa skräp som ändå ska ner i magen.. ;) :D

2009-05-08 @ 01:10:35
URL: http://daniielak.blogg.se/
Postat av: Livan

Hehehe sant! XD

2009-05-10 @ 13:22:01
URL: http://liva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0