Vad hände?

God morgon!

Idag hade jag faktiskt bestämt mig för att dra på bilden, MEN! ja då vaknade jag kvart över nio och hade inte ens hört klockan ringa, ´har inte ett enda minne av att jag ens stängde av det! nej fyfan jag hatar bilden nu för tiden men ändå, jag ville ju upp och göra klart! nej helvete vad irrriterad jag blir!

HAr två saker kvar att göra på en vecka?!? får gå på resurser osv för att göra klart, men jag blir så irriterad på henne för hon e den petigaste kvinnan på jorden!
Nånåå jag ska väl börja röra mig till skolan snart, vi har ju trotts allt nationella i spanska klockan tio i tolv.

Skriver senare
PEACE!

I wanna party!
Någon vill minsan klämma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0