D-di-digi-digimon digtal monster!

Hej hallå!

Jag har precis hällt i mig en liter vatten på några minuter och blåsan trycker på som vanligt!
Lovisa frågade mig förutom om jag inte blev as kissnödig för att jag dricker så mycket vatten och sanningen är den att jag måste kissa typ fem ggr i timmen, det känns i alla fall som det. kan gå tio minuter efter att jag redan kissat en gång så måste jag springa igen och det kommer likla mycket vätska ut då igen ^^ hih.

So, Daniela is my saver (räddare? heter de så?) i nöden. Det är nämnligen så att vi ska dela på en 70is på lördag så jag är GLAD!! tack tack min käraste <3

Jag har fortfarande inte bestämt mig ännu om jag vill röka på lördag eller inte, jag menar, har inte tagit ett enda bloss sen festen förra lördagen så är det verkligen värt att sumpa det för en liten fest?
Vad är det jag säger, klart det är värt det, hallåååå det är ju min FÖDELSEDAGSFEST!!!!!
höhöh Böl. :P
Någon som kan fixa det också till mig kanske? (a) hihihi

Gymmade idag med Lovisa, det va skönt skönt som vanligt ^^
nej fan nu bildas snart en fet pöl på golvet om jag inte springer iväg.

Ha det bra lovers

Fimpa röken?
PEACE!


Kommentarer
Postat av: your truly smooking buddy!

MEEN DÅ FÅR JU JAG SKULDKÄNSLOR!!!! (6) moahahha!

2009-11-20 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0