Distans <3

Hej hallå!!

Jag har precis kommit hem från gymmet. det är så underbart! åhh jag tog mig dit elva på morgonen trotts allt (y)
hihi ^^  gymmade i en och en halvtimme så jag är nöjd idag. minns en gång när jag var på gymmet i tre timmar! fast då satt vi (kmr inte ihåg med vem jag var då, eller om jag va själv xD ) i aslappningsrummet och stretcha i typ tjugo minuter också.

Idag ska jag :

  • Gymma.
  • storstäda mitt rum
  • Förmodligen övningsköra
  • Plugga

 inte så värst mycket men det lär ju ta hela dagen.
Vad har ni haft för er denna snöiga torsdag då?


Ha det bra


HAHa min blick på den här bilden
" omg är det såhär jag ser ut!? jag måste byta stil!" BLÄÄÄ
HAHAHA! jag lovisa, linnea och maja satt och snacka om hur vi såg ut förr.
jag är väl den som förändrats mest eller? XD HAHAHAH!
Svart hår, de är fint men inte på mig.
fetaste ögonbrynen. hur mkt svart som helst runt ögonen.
UUUUUUUSCCHHHHH!
det där är såå inte jag.
fast jag har en annan sida (6)
MUHAHAHAHAH


PEACE!









Kommentarer
Postat av: maja

ja du liv, men vi tyckte om dig ändå ;) fasst du klädde dig i rosa nät..st...stru... nej kan inte ens säga ordet :D hahaha!

2009-11-05 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0