FREDAAAAAAG!!!!

Hej hallå!

Åh visst är det skönt att helgen är här!? jag tycker i alla fall det. =)

Ikväll blir min kväll seg och slavisk. ska hjälpa mamma med massa saker inför morgondagen då antons 18 års dag firas. sedan ska jag plugga också.
Idag kom jag i tid till skolan och gjorde klart min fula bild så att jag inte får ig i bilden. -.- nåja

vad händer för er där ute denna fredagkväll? festa troligtvis?

Aja, jag ska sätta igång med svenskan nu, ha det bra alla!

waaay old pic
Juste, den 20 november ska jag på new moon premiären ^^ hihi
och den 23 är vi lediga från skolan och den 24 FYLLER JAG ÅR!!!!!


PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

vem ska du gå med? :)

2009-11-14 @ 22:22:29
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/
Postat av: Maja

Snygg blondin ;) du råkar inte ha nummret till denna pudding? :)

2009-11-18 @ 23:04:15
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0