Helg

Hej hallå!

Ja, det är lördag idag och det känns underbart! gud så skönt det är med helg må jag säga, vaknade tio i tolv idag :)

Igår drog jag hem till Zlatana efter skolan och va där och hade det trevligt, sedan drog vi ut och vidare hem till Jonatan, där blev jag inte långvarig men det var skönt att mamma kom och hämtade mig.

Eller ja, hämta och hämta, jag övningskörde hihi. OCH VET NI VAD! JAG INVIGDE MOTORVÄGEN IGÅRKVÄLL!!!!!!!

Det var sjukt kul men läskigt höhö, kolsvart var det ute men vi körde bara till rösa trafikplatts, där ifrån vände jag och körde tillbaka och då fick jag tre feeeeta lastbilar bakom och framför mig, inte kul inte..

men men jag kom hem oskadd hahah fast när jag skulle parkera höll jag på att ta backspegeln XD HGAHAHAHAH! suuuger på att parkera alltså.

uppdaterar senare

HA det bra

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

jag vet inte :O beror väl på allt o ingen ting.. skola, flytten, dumma människor (xD) nej men ingen direkt anledning egentilgen tror ja ;)

2009-11-08 @ 21:58:58
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0