Long time no seen :P

Hej hallå!

Torsdag och ni vet vad det betyder`?

DISTANS! <3

höhö,vaknade klockan nio i morse, det var rå skönt att sova ut (fast det gör jag ju ändå (a) )
sedan där vid elva stack jag till gymmet, gymmade i ungefär två timmar, så jävla skönt alltså!
skaffade även ett gymkort i en månad så nu blir det hårdträning

Igår gjorde jag klart antons födelsedagspresent som han ska få på lördag. hehe den är så grym! en bild på den kommer senare ^^

Nej, nu ska jag käka min omelett och sedan duscha, skolan väntar också ... -.-

vi hörs

Hitta en gammal bild från sommaren.
haha minns ni den dagen alltså? så jävla FAIL xD

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig!! :'(

2009-11-14 @ 22:23:41
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/
Postat av: sarre

HAHAHA aaa fan vilken daaaag! HAHA men vi fick en snygggg bild iaf! <3

2009-11-14 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0