Rihanna ftw!

Hej heeej!

"Jag har precis bajsat och det var på en skala från 1-10 en nr 7"
äckliga bajsbloggen kom jag att tänka på nyss, äscklig äcklig äcklig!

Jag älskar för övrigt rihannas nya album!


Jag festade i helgen! ;) ovanligt va, höhö nej men jag var hos André en kompis till Anna och ola, det var väl trevligt där :) ja joo det var det hihih blev full och spydde, drack sex st 7or på tom mage så det var inte så konstgit hihi ^^

Har varit JÄTTE onyttig i helgen, har ångest men min mens är här så då blir jag så sugen på allt möjligt, har till och med övervägt att ta en fin lång cancerpinne och stoppa i käften men nej! icke sa nicke, det har jag inte gjort och det ska jag inte göra heller fören på fredag för då är det fest igen och det betyder att jag FÅR röka ^^

Nej nog snackat, ska upp och gymma med min bror nu.
vi hörs

Ha det bra!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0