spegel spegel på väggen där.

säg mig, varför jag inte är kär hahahahahah! RIMM! jag äger.

HEJ HEJ!

Jag sa ju att jag skulle uppdatera igen :) aight jag höll det också, fast har nog börjat lessna lite igen tror jag, men jag ska väl försöka på som vanligt, ni klarar er ju inte utan att veta vad som händer i mitt liv, jag menar jag är ju typ såååå bäst faboulus life of LIV HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!! asså jag dör bara jag tänker på kissen med störst blogg i sverige? är det ens så? har fan inte så stor koll. 


Nåja nu har Marika i alla fall bokat biljetter på new moon här i norrtan den 20 november :P haha kul att jag ska se den här, lär ju se den i sthlm också med alla andra som är helt tokiga i mig :D  

aja, distans i morgon HÄRLIGT! ska fan sova. MÅSTE GYMMA I MORGON! jag ba måste det, vill testa på att göra det på morgonen när det inte är så mkt folk ^^ hihi.

Jag tjänar pengar här hemma! fan har tjänat ihop 120 kr av att ta två diskar, det är inte illa va? ;D hahaah!

Aja dagens rose here it comes.


Och dagens ros går till..
November månad, då det är så många som fyller år och speciellt en viktig person
nämnligen JAG! ;)
20 dagar kvar!

ha det bra

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Marika it is

kibox borde du hänka på!!!!

2009-11-04 @ 22:42:03
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0