Träning på en lördagmorgon!

Hej och hallå!

JA, det är så sant så, jag ska strax kila upp till gymmet och träna lite, klockan är tio över elva, snacka om att jag är morgonmänniska när jag väl vill vara det xD

hihih, gårdagen var rolig. jag hjälpte selma att välja smink hon skulle ha på sig eftersom hon och bror och co skulle ut på mobergs. sedan lessnade jag på att vara hemma så då drog jag till lovisa, där drack vi bers, spelade rappakalja och sjöng sing star! mys och roligt!

Idag då blir det till att fira bror och sedan under kvällen får vi se vart ödet för mig :D

Ha det bra

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

hahah syftade på att jag ramlade i trappan xd

2009-11-16 @ 19:16:42
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0