Wednesday?

Blev det rätt nu marika? :P

Det var ett tag sedan jag bloggade känner jag så ska väl tala om lite vad som hänt i några dagar.

I helgen då som jag kanske skrivigt förut firade vi Anton på lördagen. sedan på kvällen drog jag till Lovisa med Za på fest, det var ju trevligt, jag var nykter och tött bara :P höhö.

Sedan har det då varit skola, och det är väl som vanligt det.
Gymmade igår och ska förmodligen med brorsan ikväll efter maten och gymma också.
Nu är det andra takter som gälller här för mig, jag måste göra om mina vanor, det betyder då också att min fredag när vi kollar på bio inte kommer bestå av massa snacks och onyttigheter, nej jag får väl leva på mina älskade apelsiner HAHA.

PÅ lördag ska jag ha födelsedagsfest, hoppas många människor kommer och ska dricka!

Ha det bra


PEACE!


Kommentarer
Postat av: Marika it is

Ja det blev det(A)

2009-11-18 @ 19:05:18
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0