When we say goodbye.

Hej hej !

Skolan har börjat kul va? hah! vad är det jag säger, kul? det var det värsta man kunde säga om skolan.
är så jäkla skoltrött alltså och inte nog med det, vintern är på väg!

Vart fan tog sommaren vägen? seriöst, jag hann komma hem från ruttna finnelandet och sedan var det skola.
mitt sommarlovsminne som jag kommer på just nu det är faktiskt 26 juni när vi var i husby för första gånen. haha oj oj säger jag bara. det andra är när vi satt ute och drack bägen i box vin, strulade med två stycken och spydde som en galning på balkongen.
Det var riktigt nästy hah!

Sommaren var bra och tog slut alldeles för fort, eller har jag fel?

Just nu så funderar jag på att dra mig tillbaka till pluggandet, även om jag hatar´t ! nåja what to do liksom?
hoppa av? NEJ TACK!

Maja för övrigt är typ den drygaste fittan jag känner, seriöst alltså, vem vill vara hennes vän egentligen så som hon beter sig! men du bitch, känn på din egen pankaka!

HAHAHAHAHAAH!

och så kanske jag ska börja med dagens ros igen då?


Dagens ros går till...
Jonatan som bjöd mig på ciggarett så hett ^^



Kiss my ass and suck my toe Maja.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

DRYG KAN DU VA SJÄLV FITTNYLLE!



HAHAHA, men jag tänker klämma på din pankaka ändå!! MOAHAH!

2009-11-03 @ 16:54:06
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: HAhah! men de låter bättre än känna på den XD man vet ju aldrig jag kanske gör skit äckliga pannkakor! :o



BTW vill jag inte suga på din tå!hahahah!

2009-11-03 @ 17:29:45
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

suger gärna på dina tår ge mig din msn

2009-12-14 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0