Borta

Hej hej !

Jag vet att det var år och dagar sedan jag uppdaterade här men har inte känt fört .

Idag så vill jag vara ifred, för mig själv alltså och inte bli nådd. har stängt av mobilen och kommer inte svara om ni ringer hem till mig, kanske Anton gör det isf. men det betyder också att ni inte ska ringa.

Jag måste ju testa på det någon gång att bara få varva ner och hitta mig själv igen.

Och för er som inte förstod så betyder ju detta också att jag inte kommer delta om ni ska ha middag ikväll :P för det har jag ingen lust eller ork till.

Love you all och tack för en trevlig kväll igår!


PEACE!


Kommentarer
Postat av: zäta

önskar dig alla lycka och kärlek älskling <333

vi ses på måndag ;) <3

2009-10-31 @ 17:20:40
URL: http://zlajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

P.S FAN VILKEN VACKER BILD! :O

2009-10-31 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0