Det ÄR söndag.

förra inlägget skrev jag någon gång i natt? var full och skrev något men det kom inte med? bara rukbriken konstigt nog.

nåja. så idag kära läsare är det söndag och jag är seg men mår inte illa eller så ;) Lovely!

igår var det ju fest i lommartorpet. vad ska man säga? blev den lyckad eller inte?
Polisen kom och det blev lite smått kaos där ett tag, jag tappade/någon snodde? mina cigg så de gick jag miste om! skit kul -.-  hur som helst, jag hade det trevligt ett tag i alla fall, så det var ju bra :)

Så whats up today? alla ska ligga hemma och va bakis eller?
Jag ska det i alla fall, det blir en massa käk och film.
ha det bra

gud så liten man var här!


PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

fjorrebrun i fejjan va man också ;)

2009-10-04 @ 20:55:51
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0