Distans <3

HEj hallå!

Förstår ni på en skala från ett till tusen hur underbart det är att ha distansdagar eller?!
jag kan inte tänka mig att gå fem dagar i skolan för jag klarar knappt fyra ens.. -.-
så därför är det så jävla skönt med distans! :)

Hur som helst, igår kom mamma och hämtade mig från maja vid halv två tiden (a) hehe vi satt i baded längre än väntat. Det var hur skönt som helst! Maja, Linnea och Lovisa blev fulla (y) tummen upp på det :) hihi.
Vi satt alla toppless tillslut? jaa, vad ska man säga girls always gone wild !

höhö. idag blir det väldigt mycket plugg har jag bestämt, så jag hoppas att det går vägen.
Ha det bra everyone


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0