Distans

Hej hallå!

Allt bra med er eller?

Själv mår man prima skinka faktiskt, vaknade utvilad och glad i morse klockan tjugo över åtta! helt sjukt men skönt som fan.

Idag ska jag till skolan halv tre för att fixa lite saker med samhällskunskapen, kul.. eller inte.

känd ungerbart skönt dock att det är soligt ute! Solen gör en glad visst? ;)

Inte långt kvar till 24/11 nu! ; )
make some noise for me and sis!
 
hitta sjukt gamla bilder!
 Maräka med sitt korta hår!
 
Zäta och marika goes weirdooos!
 
Lovisa goes ännu mer weird.
 Haha nian alltså.. fyfan.
 
hahah varför ska jag alltis vara så udda? xD
 The blondies och jag. 
 
Maja och marika till extreem              och jag som ploppade fram     och tyckte det var jättekul... :P

Alltså.. bakis efter 1 september för fleeera år sedan, när vare? fyra år sen eller?
usch vilken fjortisfylla man hade haft då, polisdrama, glasbitar i fingret, tårar och skratt!
Haha så ska en riktigt fjortisfylla va!

Ha det bra
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Marika it is

YEAH MAKE SOME NOISE FFS! höhö

2009-10-15 @ 18:27:05
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0