För vi ska baza och gätch..

hej hallå!

Ja, jag lär mig så mycket nytt hela tiden, blattiska är alltid bra attn kunna när jag ska till tumba för annars förstår man ju inte vad folket säger? :P MYT!
Man förstår vist vad dem säger för dem pratar faktiskt SVENSKA med lite konstig brytning och så bara xD haha det är ju för fan inte ett helt annat land. men dock erkänner jag att jag har svårt att förstå vad en del säger för som sagt, jag är inte ghettolivan LÄNGRE! haha

minns när jag va de i sjuan! SKÄMS!!!

juste, sitter just nu i skolan, har för en timme sedan haft koopertestet, gick väl sådär hah. joggade och gick i lite snabbare tempo på 28 minuter -.- suck dålig jag e haha (a)

Idag hedrar jag Michael jacksson och sjunger med i all i wanna say is that they dont realy care about us!
underbar låt, lyssna på den vet jag.

nej nu ska jag in på bdb ha det bra

JAg vet, jag är en konstnär när det gäller paint.
vad ska man säga? jag är en naturbegåvning HELT ENKELT!
hehe(inside joke de där )

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0