Fredag= gå och lägga sig klockan nio!

Hej!

vet ni vad? i morgon ska vi ha förfest at my place, sminka och fixa oss och dricka goda drinkar innan vi rullar vidare till festen ;) hoppas det blir kul!

Idag känns det verkligen som om jag vill sova tidigt för att jag är verkligen RÅ TRÖTT!
Haha satt och tänkte för mig själv, en jävligt rolig tanke alltså! HAHA
vi tjejer ligger på golver (haha) spänner fittmusklerna och andas tungt, håller på så ett tag tills vi kommer, ligger skakandes på golvet och säger ÅHH HERREGUD DET VAR UNDERBART!

Någon som känner igen det? haha! så grym tant alltså!
yes i know, jag e knäpp, men det är fredag och jag är helt slut! då har man rätt att vara lite galen och stollig väl?


nej, nu vill jag sova en halvtimme, ska nämligen ut o övningsköra snart.

hat bra

haha alltså kolla deras miner? hur fula som helst ju haha!
maja nyper zäta?
Lol.

PEACE! =)


Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHA! de är ju de att jag gör ju inte det! XD hahah

2009-10-02 @ 18:00:55
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Zlatana

hahahah de ser bara ut som det;) gud vad fin jag blev :D

2009-10-02 @ 21:28:59
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0