Humanoid!

HEj hallå!

Jag sitter här nu i antons mysiga BLÅA tjocktröja och väntar på att få köra till Maja, där vi brudar ska kröka i majas pool och bada och ha det skönt!
Daah distans i morogn :D me like a lot! haha. "hi my name is paaamelaaaa!"

Juste, hade totalt glömt bort att det var idag tokio hotels nya skiva släpptes, har haft annat på tankarna (A) men maja påminde mig ich nu sitter jag och lyssnar igenom hela albumet som finns på SPOTIFY ♥
Skulle inte klara mig utan det..

Sååå? vad händer för er ikväll? säkert en massa plugg va? surt, lider med er. NOT! maha!

;)

Maja, Lovisa, Zäta, Linnea here i come!!!

Ha det bra

Why do i keep loving u?
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0