I´m not dead!

Hej hallå!

Jag lever  ! efter två dagar i skolan är jag helt slutkörd ! HAHA! men det har varit två riktigt bra dagar faktiskt, har kommit i tid varje dag, framsteg alltså!.
Idag fick vi sluta klockan två istället för tjuo i fem så det var helt fantastiskt!
I morgon är det ingen skola alls egentligen, ska bara till ped, ta nörvaro och dra hem sen, halv ett ska jag till finsta och efter det är det Lång helg! helt fucking amazing.

I morgon hade vi brudar tänkt at bowla! ser fram emot det, hehe är ju super kul ;)


 Minns för ett år om inte mer sedan då vi brudar först käkade pizza och sedan drog och lirade bowling, det var mys
och oj så mycket vi skrattade i den lilla pizzerian nere på stan!


Send me the photoshop sida maja!

Dagens ros går till...
Sara kecibas faktiskt!
Som så duktigt skällde ut norsken när han betedde sig som en fet jävla idiot!
Tack stumpan du är värd min ros!

Ha det bra allesammans

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0